English
Česky

Návod ke hře

Vážení návštěvníci,

Přinášíme krátký návod, jak to u nás funguje. Každá hra trvá 15 minut čistého času. Mezi hrami je pět minut na odevzdání vest a instruktáž další skupiny.

 

Oblečení

Doporučujeme tmavší oděv a sportovní boty (aréna je tmavá, je tam umělá mlha, avšak svítí tam ultrafialové světlo a tedy světlé věci, zejména bílá, svítí a jste tak snadný cíl „na odstřel“).

 

Před nasazením vest

Po příchodu na recepci Laser game Harlequin si můžete vybrat herní mód; je tu možnost všichni proti všem (Deathmatch) nebo týmová hra, kdy můžete postavit maximálně pět týmů. Týmy by měly mít stejný počet hráčů, neboť týmy o menším počtu mají výhodu. Za zásah protihráče inkasuje střílející 100 bodů, opačně za střílejícího je to – 50 bodů. Hráči, kterých je v týmu méně, nedokáží nasbírat tolik záporných bodů a mají větší možnost výhry.

Můžete si vybrat i barvu Vašeho týmu (červená, modrá, zelená, žlutá, růžová, oceán – světle modrá). Další věcí, kterou si můžete zvolit je herní prostředí, tedy jaká hudba bude doprovázet Váš výkon. Na výběr máte:

Nyní je třeba nahlásit nebo napsat obsluze Vaše herní jména (přezdívky), do systému je možné psát jména bez českých akcentů, a případně rozdělení do týmů. Když budete mít vše připravené dopředu, či přijdete dostatečně brzo před začátkem Vaší hry, nebudete zdržovat sebe ani ostatní. Ideální je 15 až 20 minut.

Poté co personál naší arény vše připraví a nadejde čas Vaší hry, jste upozorněni a na televizi nad recepcí se objeví schéma Vašich jmen a přidělených vest.

Jdeme si tedy nasadit vesty a vzhůru do boje!

 

Nasazení vest a instruktáž

Každá vesta má číselné označení, které je přiřazeno k Vašemu jménu na výše zmíněné obrazovce. Vestu je nutné nasadit displejem dopředu (na displeji svítí Vaše jméno), dále zapnout přezky po stranách vesty a upravit je podle tělesné konstituce daného hráče. Jako poslední je nutné odepnout zbraň z pojistky, na které je upevněna.

Pokud se jedná o skupinu dětí, prosíme moc rodiče či doprovod o maximální součinnost, aby personál mohl dodržet časový plán.

Na zbrani jsou dvě tlačítka – spoušť a žluté tlačítko vepředu po levé straně. Po dobu hry je nutné držet žluté tlačítko, jinak zbraň nebude střílet (jste také upozorněni zvukovým znamením, že něco není v pořádku). Takže držet žluté tlačítko a zároveň mačkat spoušť.

Zásahy jsou možné do všech svítících diod protihráče, tedy:

Po zásahu Vašich světelných diod jste upozorněni zvukovým znamením a také bílým blikáním Vaší vesty. To trvá pět sekund, poté se Váš hráčský život obnoví. První sekundu jste nesmrtelní, jestliže by Vás někdo pronásledoval, se zlým se potáže.

Další důležitá věc je, že se v aréně nalézá Pod arény, tedy bod na stropě arény, který buď svítí červeně, nebo barevně bliká.

Tento Pod je možné zasáhnout Vaší zbraní, pokud je aktivní, tedy svítí červeně. Vy musíte stát přímo pod ním, zdálky jej není možné zasáhnout. Hráči se musí u Podu střídat, dvakrát za sebou nelze Pod stejným hráčem využít.

Po správném zásahu Podu:

Pozor však na zákeřný Pod! Když si jej dlouho nevšímáte, případně se pod ním moc často zdržujete, zaměří si Vás, na což Vás upozorní vesta, a pokud se rychle neschováte, Pod Vás zasáhne.

Za zásah Podu je 75 bodů, za zásah Podem je -150.

To je vše, co potřebujete vědět před hrou, nyní hurá na své protivníky!

 

Během hry

Během hry je důležitá hlavně Vaše bezpečnost. Ke zraněním může dojít, pokud se po aréně pohybujete příliš rychle, nevěnujte pozornost okolí, potom se můžete srazit s některým z hráčů, či s velmi tvrdou překážkou.

Ideální je neběhat a dávat pozor na hráče i překážky, zdraví máte jenom jedno!

Ještě jedno důležité upozornění: nelézt na překážky, nejsou k tomu uzpůsobené, můžete se propadnout dovnitř a způsobit si poranění.

Pokud se Vám během hry cokoliv stane, vyjděte ven z arény, náš personál se o Vás postará.

 

Po hře

Při ukončení hry prosím opusťte arénu, upněte zbraň do pojistky a poté odložte vestu na věšák s daným číslem. Když zbraň nedáte do pojistky, je velmi namáhaný datový kabel mezi zbraní a vestou a může se poškodit, vesta potom není funkční pro následující hru.

Personál Vám zobrazí výsledky Vaší hry na monitoru a vytiskne podrobnosti, které si můžete odnést.

 

Doufáme, že Vám tento návod přispěje ke spokojenosti v naší aréně Laser game Harlequin!

 

Další možnosti (pro pokročilé hráče)

Používáním arény souhlasíte s naším provozním řádem, který je uveřejněn na stránkách www.lasergameharlequin.cz.

 

Hezkou hru :-)